Lapland en nieuwe route

16 juni 2016 - Gällivare, Zweden

Heyhey, op dit moment zijn we boven boven de poolcirkel in Lapland. We hebben intussen al veel gezien onderweg. Veel bruggen, veel meertjes, supergrote meren en honderdduizend bomen of zo. Ook nog een gezellige waterlekkage gehad in de camper, was iets niet goed met de schoonwatertank, dus die maar wat minder vol doen. De route langs de Botnische Golf was echt heel mooi. we hebben de Hoge Kust langs gereden, een soort van natuurerfgoed route. Prachtig met hoogteverschillen en uitzicht op de Botnische Golf. In Sundsvall langs de golf overnacht, was geen gezellige camping, maar maakt ons wat uit. Staan toch maar 1 nachtje overal. Eergister hebben we overnacht in Skelleftea, in een wintersportplaats. Ook heel mooie omgeving, bos etc.. Gisteren reden we verkeerd en kwamen op een b. weg terecht, Maar uiteindelijk Jokkmokk met poolcirkel gepasseerd en  Storforsen waterval gezien. prachtig. Volgende reisverslag meer. Vandaag gaan we andere route rijden vanwege weersvoorspeliingen. Houden jullie op de hoogte. Op naar de lofoten!! groet John en Wilma

1. David en Mariska:
    16 juni 2016
    Leuk om te lezen dat jullie al zoveel gezien hebben. De natuur is daar inderdaad enorm mooi. Dat is echt genieten!!!
    Mooie foto's ook gemaakt onderweg.
    Hoe bevalt het om met de camper onderweg te zijn?
    Nog heel veel plezier samen.
    Groetjes David en Mariska.
  2. Jessica:
    16 juni 2016
    Gaaf!! En mooie plaatjes. Gelukkig veelal blauwe luchten.
    Jullie zitten al behoorlijk noordelijk en het zal tot laat licht blijven denk ik zo.
    Veel plezier nog en tot de volgende foto's :)
    Greetzzz Jes
  3. Tineke:
    16 juni 2016
    Leuk om jullie op afstand zo te volgen. Jullie boffen tot nu toe met het weer zo te zien. Noordkaap komt al aardig dichtbij. Wat een afstanden daar. Heel wat anders dan ons kleine kikkerlandje. Succes met de volgende kilometers en geniet van de mooie vergezichten.
    Groetjes Ton en Tineke
  4. Linda Bakker:
    17 juni 2016
    Ik word steeds een beetje meer jaloers. Ik wil ook weer naar het noorden!
    Geniet er van en houd ons op de hoogte.
  5. Flora:
    17 juni 2016
    Wat een prachtige foto's! Natuur is prachtig! Jullie hebben mooi weer zo te zien! Is het ook kouder daar?
    Tot volgende verslag, veel plezier
    Groetjes flora
  6. Tine:
    17 juni 2016
    Wat kunnen jullie veel genieten ,hadden wij maar meegegaan misschien iets voor een volgende vakantie heel mooi die eekhoorn wel een grote kijken naar een volgende reactie doei
  7. Edie en Ans:
    Op naar de Lofoten!! :-)
    Jullie hebben al prachtige dingen gezien! En
    er volgt nog meer..?!

Goede reis. Tot schrijfs! H. groeten, Edie en Ans