laatste stukje

28 juni 2016 - Nyborg, Denemarken

Hallo allemaal, voorlopig even het laatste stukje , het is nu dinsdag en we hebben de afgelopen dagen aardig kilometers moeten maken om op tijd weer thuis te kunnen zijn. Veel in de auto dus. We hebben op een prachtig plekje gestaan in Zweden met mooi uitzicht op een meer en daar ook nog lekker wat gelopen. Verder is het weer eigenlijk prima. Af en toe een buitje maar ook vooral 's nachts. In Varnamo stonden we op een bosrijke camping, waar we een tokkiefamilie opnieuw ontmoetten die ook in Oninge stonden.  Wel heel toevallig in zo'n megagroot land. Varnamo is een klein stadje, hebben we nog even bekeken en wat leuke winkeltjes daar ook. Niet heel spannend maar toch wel even leuk. De meeste steden die we hebben gezien onderweg waren allemaal niet heel indrukwekkend. Misschien Zweeds? Voor Goteborg en Stockholm kan ik niks zeggen, dat bewaren we maar een keer voor een stedentripje. Hadden we nu ff geen zin in, zo'n grote stad. De bomen hebben we nu ongeveer wel gezien, dat wel. Vandaag de bruggen over bij Malmo, en nu dus in Denemarken in Nyborg waar we aan de zee op een camping staan. Mooi hier, hadden we nog best even willen blijven. De zon schijnt hier heerlijk en konden nog best lang buiten zitten. Elke dag proberen we toch lekker even stukje te lopen of Hunter te laten zwemmen. heeft ie nu ook gedaan in de zee.  Noorwegen is nu helaas buiten beschouwing gebleven dus dat moeten we toch echt nog een keertje gaan inhalen!!. Dus..... er blijft genoeg over een volgende trip. We zullen zien. Morgen richting Duitsland en donderdag toch echt weer naar Leerdam. Het was super leuke trip, straks nog de foto's thuis!!! groetjes aan allemaal en leuk als jullie meegelezen hebben, doeiiii

1. David en Mariska:
    28 juni 2016
    Leuk om weer wat te lezen over jullie reiservaringen. Scandinavië is erg mooi en dan vooral de natuur. Geniet nog even van jullie terugreis. En dan spreken we gauw iets af om naar jullie reisverhalen te luisteren. Groetjes David en Mariska.
  2. Jessica:
    29 juni 2016
    Ben heel benieuwd naar de foto's !!
    Laatste stukje, succes en op naar de volgende trip dan
    Tot snel,
    Jessica
  3. Wilma Hoogenhuijzen:
    29 juni 2016
    Kwam via jouw facebook hier terecht. Leuk zo'n verslag. Heb het nu even in een sneltreinvaart gelezen. Ga morgen de foto's kijken. Veilige thuisreis. (Als je nog net niet thuis bent.)
  4. Edie en Ans:
    30 juni 2016
    Het laatste reisverslag...Oef;dat woordje: laatste.
    Donderdag vandaag; jullie zijn op weg naar Leerdam.
    Voor nu: goede thuisreis gewenst. En voor straks: Welkom Thuis!! :-)

H. groeten, Edie en Ans Tot ziens.